Kong Harald

Det norske kongehuset tilhører fyrsteslekten Glücksburg og består av Deres Majesteter Kong Harald og Dronning Sonja og Deres Kongelige Høyheter Kronprins Haakon og Kronprinsesse Mette-Marit og Hennes Kongelige Høyhet Prinsesse Ingrid Alexandra. Torsdag testet utenriksminister Anniken Huitfeldt.


King And Queen Of Norway Here At St Olaf Oct 14 Royal Family Lady Louise Windsor Royal

Kong Harald 84 har forkjølelsessymptomer og er sykmeldt de neste dagene opplyste kongehuset fredag.

. Nettavisen har vært i kontakt med assisterende kommunikasjonssjef ved Slottet Sven Gjeruldsen. Signet i Nidarosdomen 23. Kong Harald V født 21.

To uker etter at kong Harald ble sykmeldt med forkjølelsessymptomer skal han for første gang igjen holde audiens på Slottet. Etterfulgte sin far som Norges Konge 17. Som jeg sa i går så er jeg som alle andre redd for å smitte noen og jeg håper inderlig ikke at jeg.

Stian Lysberg Solum NTB. Kong Harald er friskmeldt etter forkjølelse. Kongen er trippelvaksinert mot covid-19.

Oktober 1671 på Københavns Slot som ældste søn af kong Christian 5. Prinsesse Märtha Louise og Kronprins Haakon. Hong Kong is cutting the length of mandatory quarantine for people arriving from overseas from 21 to 14 days even as the southern Chinese city battles a new surge in COVID-19 cases.

Jeg ønsker Hans Majestet god bedring. Jeg ønsker Hans Majestet god bedring. Jeg har hatt en fin samtale med kronprins Haakon nå i morges og jeg er takknemlig for at Kronprinsen videreformidler min varme hilsen til kong Harald.

Utenriksminister Anniken Huitfeldt Ap håper hun ikke har smittet kong Harald med covid-19 etter at det fredag ble kjent at kongen har forkjølelsessymptomer. I hans ægteskab med Charlotte Amalie af Hessen-KasselDen lille prins blev døbt samme aften med navnet Frederik af den kongelige konfessionarius Hans Leth. Jeg kan bekrefte at Kongen gjenopptar sine konstitusjonelle plikter fra i morgen sier kommunikasjonssjef Sven Gj.

Kongefamilien omfatter i tillegg Prins Sverre Magnus Marius Borg Høiby Prinsesse Märtha. 2 om natten den 11. Friday 548 am.

Etter to ukers sykmelding vil kong Harald på nytt holde audiens på Slottet torsdag. Sønn av Kong Olav V og Kronprinsesse Märtha. Var død halvandet år før han blev født og han var dermed kronprins fra fødslen.

Kong Harald er friskmeldt ifølge VG. Kong Harald har forkjølelsessymptomer og er sykmeldt de neste dagene melder Kongehuset fredag. Hans farfar kong Frederik 3.

Jeg har hatt en fin samtale med kronprins Haakon nå i morges og jeg er takknemlig for at.


London England 20110428 Kong Harald Og Dronning Sonja Forlater Den Norske Ambassaden I Green House For A Delta Under Mottakels Prins William Dronning Bryllup


Queen Elizabeth And King Harald Attended The Anglo Norse Society Centenary Reception Queen Elizabeth Elizabeth Queen Elizabeth Ii


Grand Galla I Helsinki 6 9 2016 Kong Harald Og Dronning Sonja Var Begge I Storslag Ved Gallamiddagen I Helsinki Tirsdag Kveld Kon Konge Dronning Perlesmykker


Kong Harald Og Dronning Sonja Med Kong Albert Og Dronning Paola 2003 Stella


Pin Pa Queen Maud Pearl Diamond Tiara Norwegian Royal Family


King Harald V Of Norway


King Of Norway


Pin On Tortenelem


Kong Harald Hyller Dronning Margrethe Dronning Perler Hyller

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel